Zakupy, zwroty i reklamacje
PROCEDURA ZAKUPU W HURTOWNI INTERNETOWEJ ALTOM
Hurtownia internetowa Altom jest przeznaczona dla klientów hurtowych, prowadzących działalność gospodarczą. Aby dokonać zakupu, należy posiadać własne konto w naszym systemie (konieczna jest wcześniejsza rejestracja i weryfikacja danych). Funkcja składania zamówień jest dostępna wyłącznie dla zalogowanych Klientów naszego systemu.
System hurtowni internetowej wyświetla aktualne ceny, dostępne dla danego konta klienckiego. Podawane ceny są cenami zakupu netto. Od cen tych mogą w szczególnych przypadkach przysługiwać dodatkowe rabaty, definiowane w warunkach okresowych akcji promocyjnych.
Hurtownia internetowa posiada wbudowaną standardową funkcję „koszyka zakupowego”, do którego należy dodawać wszystkie produkty, których zakupem jesteś zainteresowany. Ze względu na specyfikę handlu hurtowego, możliwy jest zakup pojedynczych sztuk produktów lub całych opakowań zbiorczych. Również ze względu na tę specyfikę, zakup pojedynczych sztuk może być dla niektórych produktów wyłączony.
Przy zamawianiu poszczególnych produktów możliwy jest wybór ilości (sztuk lub opakowań zbiorczych). Ilość tę można w procesie zakupowym modyfikować na stronie koszyka, jeszcze przed złożeniem finalnego zamówienia.
Złożone w systemie zamówienia są weryfikowane przez naszych pracowników, po czym przekazywane do realizacji. Na każdym koncie klienckim widoczna jest w zakładce „Zamówienia” pełna historia zamówień danego Klienta. W celu przyśpieszenia i zwiększenia wygody składania zamówień w naszym systemie, udostępniamy opcję „Zamów ponownie”, umożliwiającą składanie tych samych zamówień w późniejszym czasie.
TRANSPORT
Produkty zamawiane w hurtowni internetowej dostarczane są transportem własnym lub z pomocą zewnętrznych firm kurierskich. Usługa transportu jest w hurtowni internetowej bezpłatna.
ZWROTY I REKLAMACJE
Produkty oferowane w naszej hurtowni internetowej są pełnowartościowe, nowe i spełniają wszystkie wymogi certyfikacyjne, wymagane na terenie Unii Europejskiej. Są one także objęte przepisami prawa, dotyczącymi gwarancji i rękojmi. W razie potrzeby zgłoszenia reklamacji na zakupione w naszym systemie produkty, bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: hurt@altom.pl